Zapoznaj się z naszymi działaniami w związku z COVID-19.
Przeczytaj, jak możesz chronić swoje zdrowie i zdrowie swoich bliskich.
Naszym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo i samopoczucie naszych Gości i Pracowników.
Wszyscy nasi Pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikacji dokonujemy przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy każdego Pracownika, prowadzimy rejestrację pomiarów.
W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
Praca Pracowników w naszych Obiektach wykonywana jest w maskach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
Przeprowadziliśmy szkolenia dla naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej i zasad bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem koronawirusem.
Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy w Recepcjach i biurach na bieżąco, stosownie do obowiązujących wymagań w tym zakresie.
Zastosowaliśmy zasadę zachowania minimalnej odległości 1,5 metra pomiędzy Pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.
Zakupiliśmy nowoczesne urządzenie do ozonowania pomieszczeń. Dezynfekcja pomieszczeń z zastosowaniem ozonu jest dużo bardziej efektywna, niż tradycyjna z zastosowaniem środków chemicznych.
Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
STREFY OGÓLNE (KORYTARZE, HOLE, LOBBY, FOYER, TOALETY, WINDY)
W częściach wspólnych (przy wejściach, przy recepcjach, w toaletach itp.) udostępniliśmy dozowniki z płynem dezynfekcyjnym. Dodatkowo zintensyfikowaliśmy działania regularnej dezynfekcji wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeń oraz najczęściej dotykanych powierzchni takich jak: poręcze, klamki, włączniki światła, windy, przyciski panelu sterowania wind.
W trosce o zachowanie bezpieczeństwa wprowadziliśmy zasadę poruszania się w windą tylko przez maksymalnie dwie osoby, przy zachowaniu bezpiecznej odległości (nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe).
Na terenie części hotelowych mogą przebywać jedynie osoby zameldowane w obiekcie, uczestnicy konferencji, pracownicy oraz kooperanci. Wszyscy są objęci obowiązkowym pomiarem temperatury.
Systematycznie sprawdzamy jakość wykonywanej pracy w zakresie dezynfekcji stref ogólnych, poprzez wykonywanie regularnych kontroli jakości pracy naszego Personelu przez Kadrę Kierowniczą.
RECEPCJE
W widocznych miejscach w Recepcjach zapewniliśmy dostępność żeli do dezynfekcji rąk dla Gości.
Wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa przed Recepcjami, aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy Gośćmi (minimum 1,5 metra).
Recepcje zostały wyposażone w osłony z plexi, które odgradzają naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk stosownie do obowiązujących wymagań w tym zakresie: klamki, blaty w recepcji, terminale płatnicze, stoliki w strefach ogólnych, przyciski wind.
W Recepcjach można dokonać zakupu maseczki oraz żelu do dezynfekcji.
Minimalizujemy czas, jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w Recepcjach do jak najkrótszej obecności naszych Gości w tej strefie.
Wprowadziliśmy dla naszych Gości obowiązkową ankietę w zakresie oceny ryzyka zakażenia koronawirusem SARS Cov-2.
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, tak jak postępujemy w przypadku każdego Pracownika rozpoczynającego pracę, tak i w przypadku Gości przed rozpoczęciem procesu meldowania dokonujemy pomiaru jego temperatury. W przypadku wystąpienia podwyższonej temperatury, minimum 38℃ (przy pomiarze bezdotykowym termometrem) lub innych widocznych objawów, takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa, należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia sytuacji z podwyższoną temperaturą. W każdym takim przypadku Pracownik musi sporządzić dokumentację i w tym celu wypełnić oświadczenie w imieniu Gościa, podając przyczyny nie zameldowania Gościa. Równocześnie taka sytuacja, gdy ma miejsce, jest zgłaszana do Kadry Kierowniczej.
Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Zalecamy naszym Gościom używanie płynu przed i po zakończeniu transakcji, szczególnie kiedy używany jest terminal płatniczy.
Karty/klucze do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.
Udostępniliśmy numer telefonu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
POKOJE
W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości:
– wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi,
– wprowadziliśmy dokładne czyszczenie i dezynfekowanie z najwyższą dbałością, mającą zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (zamknięte kosze na śmieci w łazienkach, piloty do TV, telefony),
– wprowadziliśmy regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych, by dbać o właściwy obieg powietrza,
– wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas przeprowadzenia gruntownej dezynfekcji przy użyciu środków dezynfekujących i ozonatora,
– stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, potwierdzające to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny,
– podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości, które posiadają certyfikaty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, a także urządzenie do ozonowania.
PUNKTY GASTRONOMICZNE oraz RESTAURACJA i LOBBY BAR w EVA Park Life & SPA
Punkty gastronomiczne, Restauracja EVA Park oraz Lobby Bar funkcjonują zgodnie z zaleceniami GIS na podstawie Dz. U. poz. 878
Dbamy o zachowanie bezpiecznego odstępu pomiędzy Gośćmi (minimum 1,5 metra).
W trosce o bezpieczeństwo i dbałość w zakresie przestrzegania obowiązujących zasad, nasi Kelnerzy są odpowiedzialni za: kontrolowanie kolejki, doprowadzenie Gości do stolika.
Przy wejściu do lokali w widocznym miejscu udostępniliśmy żele do dezynfekcji rąk dla Gości. Wszystkich Gości wchodzących do Restauracji obowiązuje konieczność zdezynfekowania rąk.
W Lobby Barze, nad blatem, zamontowano osłonę z plexi, która odgradza naszych Gości i Kelnera.
W celu realizacji usług gastronomicznych w komfortowy dla Gości sposób, w sytuacji pełnego obłożenia obiektu, wprowadziliśmy ruchome godziny serwowania posiłków. Ma to na celu ograniczenie liczby Gości przebywających jednocześnie w Restauracji oraz zapewnienie każdemu bezpiecznej przestrzeni oraz odległości pomiędzy stolikami wynoszącej 1,5 metra.
Posiłki serwowane w formie bufetu, nasi Goście wybierają w swoich maseczkach oraz w jednorazowych rękawiczkach, które są im udostępnione na miejscu. Maseczki i rękawiczki Goście mogą zdjąć po zajęciu miejsca przy stoliku.
Po zakończonym przez Gościa posiłku, obsługa każdorazowo dokładnie dezynfekuje stół i krzesła w celu zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa. Wszystkie stoły w restauracji, Lobby Barze oraz tarasach, które są przygotowane na przybycie kolejnych Gości posiadają odpowiednie oznakowanie. Stoły są przygotowane i wyposażone zgodnie z wytycznymi i nie znajdują się na nich takie elementy jak: przyprawy, cukiernice, serwetki, ozdoby.
Prowadzona jest regularna dezynfekcja powierzchni wspólnych takich jak blaty baru, uchwyty, klamki.
Karty Menu są zalaminowane i dezynfekowane po każdym użyciu.
Preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale regularnie dezynfekujemy.
Dla zachowania standardów bezpieczeństwa wszystkie lunche konferencyjne realizowane są w formie serwowanej z zachowaniem odpowiednich odstępów pomiędzy Gośćmi lub w ramach możliwości będziemy prowadzili wydawanie potraw z bufetu, które będą serwowane przez Kelnera.
SALE KONFERENCYJNE w EVA Park Life & SPA
Sale konferencyjne są dostępne na zasadach zgodnych z aktualnymi zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) dla hoteli
W częściach wspólnych (przy wejściu, przy recepcji, w toaletach itp.) udostępniliśmy dozowniki z płynem dezynfekcyjnym. Dodatkowo zintensyfikowaliśmy działania regularnej dezynfekcji wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeń oraz najczęściej dotykanych powierzchni takich jak: poręcze, klamki, włączniki światła, windy, przyciski panelu sterowania wind.
Przy wejściu do Sal konferencyjnych zapewniamy dostępność dozowników z płynem do dezynfekcji rąk dla uczestników konferencji.
Przed konferencją oraz po jej zakończeniu dokonujemy ozonowania sal konferencyjnych.
Przed realizacją każdej konferencji nasze służby techniczne dezynfekują w sali stoły, krzesła, rzutnik, flipchart, markery, wieszaki, panel sterowania klimatyzacją oraz inne detale wyposażenia konferencyjnego.
Ustawienia stołów dokonujemy z uwzględnieniem zalecanego odstępu – każdy uczestnik wydarzenia może liczyć na zachowanie odpowiedniej przestrzeni osobistej, dzięki której uniknie bezpośredniego kontaktu z innymi osobami.
Przerwy kawowe i posiłki serwujemy w sposób pozwalający na zachowanie higieny oraz właściwych odstępów. Stacje bufetowe będą rozdzielone na kilka miejsc w Sali lub foyer tak, by uniknąć niepotrzebnych skupisk. Ekspresy do kawy są regularnie dezynfekowane.
Wśród całego personelu wdrożone zostały procedury szkoleniowe zgodnie z najnowszymi wytycznymi ds. bezpieczeństwa i BHP, udostępnione zostały środki ochrony osobistej oraz płyny do dezynfekcji.
Wszyscy nasi Goście konferencyjni są proszeni o wypełnienie ankiety na temat stanu zdrowia oraz wyrażenie zgody na dokonanie pomiaru temperatury termometrem bezdotykowym.
STREFA WELLNESS – BASEN , JACUZZI , SAUNY w EVA Park Life & SPA
Zgodnie z obowiązującymi wytycznymi wprowadziliśmy limit osób korzystających ze strefy Wellness. Do limitu nie wliczają się osoby, które dobrowolnie okażą Unijny certyfikat szczepienia przeciwko COVID, negatywny wynik testu lub posiadające status ozdrowieńca.
Wprowadziliśmy obowiązkową dezynfekcję rąk przy wejściu do obiektu EVA Park Life & SPA.
Dbamy o zachowanie niezbędnego dystansu 1,5 metrowej odległości pomiędzy osobami.
Wyraźnie oznaczyliśmy strefy oczekiwania z informacją o liczbie osób mogących znajdować się bezpośrednio przy ladzie Recepcji oraz o maksymalnej liczbie osób mogących korzystać ze strefy basenowej.
Wyposażyliśmy obiekt w dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk (przy wejściu, w przebieralniach, w toaletach).
W Recepcji zamontowaliśmy przesłony z przezroczystego tworzywa sztucznego izolując stanowiska pracy obsługi od osób oczekujących w kolejce po bilety wstępu. Pracownicy obsługi (recepcjoniści, ratownicy) zostali zaopatrzeni w środki ochrony osobistej (maseczki, rękawice ochronne).
Wprowadziliśmy dezynfekcję bransoletek basenowych po każdym użytkowniku.
Zamieściliśmy czytelną informację przy wejściu do obiektu o zakazie korzystania ze strefy basenowej przez osoby z objawami jakiejkolwiek infekcji, przede wszystkim infekcji dróg oddechowych. Ponadto pracownik Recepcji ma prawo dokonać pomiaru temperatury Gościa wykorzystując termometr bezdotykowy. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek objawów infekcji, pracownik recepcji ma prawo odmówić takiej osobie wejścia na teren strefy basenowej.
Dbamy o obowiązkowe noszenie osłon ust i nosa przez pracowników i Gości.
Kontrolujemy maksymalną liczbę osób jednocześnie korzystających ze strefy basenowej oraz saun.
Zachęcamy do ograniczenia pobytu na terenie Strefy Basenowej/Wellness do czasu kąpieli w basenie i przebrania się.
– w przebieralni, toalecie i w strefie z prysznicami:
Ograniczyliśmy liczbę szafek w celu zachowania dystansu miedzy osobami korzystającymi z szatni.
Określiliśmy liczbę osób korzystających jednocześnie z pryszniców.
Wprowadziliśmy dezynfekcję szafek po każdym użytkowniku.
Wymagamy ścisłego przestrzegania zasad higieny Gości korzystających z basenu – wprowadziliśmy obowiązek starannego umycia całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej, przestrzegania ścisłego rozdziału strefy obutej i bosej, przechodzenia do hali basenowej przez brodzik do płukania stóp.
Wyeksponowaliśmy w toaletach instrukcje dotyczące: mycia rąk, dezynfekcji rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek oraz zdejmowania i zakładania maseczki.
– w strefie basenowej i saun:
Wprowadziliśmy obowiązek dezynfekcji powierzchni wspólnych takich jak klamki, drzwi, uchwyty szafek, półki, ławki, włączniki światła, kurki baterii, powierzchni sanitarnych i płyty basenowej – regularnie (kilka razy w ciągu dnia).
Zmniejszyliśmy liczbę osób mogących korzystać z sauny do 2 osób jednocześnie. Ponadto z sauny należy korzystać boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika.
Dbamy o równomierne rozmieszczenie osób kąpiących się lub pływających w niecce basenowej.
Wprowadziliśmy ograniczenia korzystania z jacuzzi do 2 osób jednocześnie w kilka osób wspólnie zamieszkujących.
Zawiesiliśmy do odwołania zajęcia grupowe.
STREFA SPA w EVA Park Life & SPA
Recepcja SPA została wyposażona w osłonę z plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
Nasz Pracownik kontroluje liczbę Gości w strefie oraz wydaje kluczyki do szafek w szatni w której jest obowiązkowe poruszanie się w maseczkach.
Przy wejściu do strefy zaznaczono, że osoby z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych mają zakaz korzystania ze strefy.
Pracownicy SPA wykonują zabiegi w maseczkach, w jednorazowych lub każdorazowo zmienianych fartuszkach.
Z regularną częstotliwością przeprowadzamy sprzątanie, dezynfekcję i wietrzenie przestrzeni strefy zabiegowej SPA.
KĄCIK DLA DZIECI w EVA Park Life & SPA
Nasz Kids Club został otwarty zgodnie z zaleceniami rządowymi.
Kącik dla dzieci dostępny jest tylko dla Gości zameldowanych w naszym obiekcie.
Zgodnie z zaleceniami i dla zachowania bezpieczeństwa strefa dla dzieci dostępna jest tylko dla ograniczonej liczby dzieci, przebywających wyłącznie pod kontrolą opiekuna. Przestrzegamy również zasady: jedno dziecko to jeden opiekun.